Наши любимые художники |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Наши любимые художники |
23.3.2009, 15:01
Сообщение
#1
|
||
Группа: Форумчане Сообщений: 657 Регистрация: 2.10.2008 |
От художники, ніби далекі від мовних проблем, бо репрезентують нетекстову (надтекстову?) культуру і все ж, зацініть яка саме мовна локація у Вікіпедії написала про свого художника найкращу статтю, що позначена зірочкою? Правильно, німецька, бо німецькомовний — отже "наш, німець", як же ж не написати найкращу статтю? Справа чести. Сообщение отредактировал Odo - 23.3.2009, 15:10 |
|
|
||
23.3.2009, 16:33
Сообщение
#2
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 657 Регистрация: 2.10.2008 |
Ще трохи Ротка:
Сообщение отредактировал Odo - 23.3.2009, 16:41 |
|
|
23.3.2009, 16:46
Сообщение
#3
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 298 Регистрация: 16.2.2009 |
|
|
|
23.3.2009, 16:56
Сообщение
#4
|
|
Группа: Администраторы Сообщений: 863 Регистрация: 28.4.2005 |
Это какой стиль? Ясельный примитивизм. В детском садике так рисуют. Пауль Клєє є настільки відомим серед освічених людей митцем, що мені, навіть, не зручно Вам про це говорити. Може Ви ще й Марка Ротко не знаєте? Не, не знаю. Я простой сельский паренек с "комплексами меншовартости", поэтому мне нравятся картины Шишкина Ивана Ивановича, рисовавшего при "проклятом" царском режиме: |
|
|
23.3.2009, 17:08
Сообщение
#5
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 657 Регистрация: 2.10.2008 |
Ясельный примитивизм. Не вгадали, Ротко належить до абстрактного експресіонізму, він є один з творців живопису кольорового поля, а Клєє — одна з найбільших постатей европейського авангарду. До примітивістів належать такі художники, як: Ніко Піросманішвілі, Марія Приймаченко, Катерина Білокур, Анри Русо та багато инших. В детском садике так рисуют. Багато хто з художників обожнює дитячі малюнки і вважає їх геніяльним мистецтвом. Пікасо мріяв наблизитися до них, але сам визнавав, що так і не зміг набути такої ж безпосередньости самовираження, яку має дитина. Не, не знаю. Я простой сельский паренек с "комплексами меншовартости", поэтому мне нравятся картины Шишкина Ивана Ивановича, рисовавшего при "проклятом" царском режиме: І Шишкін чудовий художник. Мало хто знає, що більшість його лісів намальовано у Німеччині Ну мне лично абстракционизм не нравиться, Малевича с его разноцветными кругами и квадратами я вобще не понимаю. Есть же такие красивые картины, что понимаешь какой талант нужно иметь, чтобы такое создать, и понимаешь, почему ТАКИХ денег стоит. А тут.. Но может мы с Вами ничего не понимаем в исскустве)) Я Малевича дуже люблю, це філософія у живописі, що хоче і стає знаком, символом. Порівняйте його хрести і квадрати зі східною геральдикою, наприклад. А щодо грошей, то Ви в курсі скільки коштують полотна абстракціоністів, того ж Малевича, Кандінського, Ротко, Клєє? Сообщение отредактировал Odo - 23.3.2009, 17:11 |
|
|
23.3.2009, 18:06
Сообщение
#6
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 298 Регистрация: 16.2.2009 |
Я Малевича дуже люблю, це філософія у живописі, що хоче і стає знаком, символом. Порівняйте його хрести і квадрати зі східною геральдикою, наприклад. А щодо грошей, то Ви в курсі скільки коштують полотна абстракціоністів, того ж Малевича, Кандінського, Ротко, Клєє? В курсе. И может того и стоят, для тех кто их адекватно воспринимает. А мне в последнее время нравятся работы Федора (Али) Изенбека. К сожалению, эта идиотская история с "Велесовой книгой" подмочила ему репутацию. Но художник был из него гениальный. Во всяком случае оригинально
Прикрепленные изображения
|
|
|
24.3.2009, 10:31
Сообщение
#7
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 657 Регистрация: 2.10.2008 |
В курсе. И может того и стоят, для тех кто их адекватно воспринимает. Профани завше чисельно переважали у будь-якій справі, щодо мистецтва, то і поготів. Во всяком случае оригинально Що саме Вам видалося оригінальним у цій графіці? А мне в последнее время нравятся работы Федора (Али) Изенбека. К сожалению, эта идиотская история с "Велесовой книгой" подмочила ему репутацию. Но художник был из него гениальный. Куда уж нам, сирым и убогим, понять всю глубину творчества гения абстрактного экспрессионизма гражданина Ротка Хотів би Вас заспокоїти, та нема чим, Ваші судження щодо мистецтва дійсно "сірі", на рівні бабусьок з семками коло під'їзду. Чому так? Дуже просто. Уявіть собі таку ситуацію, бере хтось до рук підручника, наприклад, по php, розгортає, кілька секунд дивиться і закриває. Потім відкладає у бік і каже: "Шось я ніфіга не в'їхав у це пехапе, мабуть якась чергова туфта". Приблизно те саме кажете Ви про мистецтво. Щоб навчитися його бачити, а не лише дивитися на нього, потрібен час, декому дуже довгий час, мені, наприклад, виявилося потрібним кілька десятків років мого життя, щоб наблизитися до якогось більш-менш ясного відчуття-розуміння творів мистецтва деяких художників. Бо, як влучно зауважила одна американська художниця, для того, щоб побачити квітку потрібен час. |
|
|
24.3.2009, 16:32
Сообщение
#8
|
|
Группа: Форумчане Сообщений: 24 Регистрация: 26.12.2008 |
Хотів би Вас заспокоїти, та нема чим, Ваші судження щодо мистецтва дійсно "сірі", на рівні бабусьок з семками коло під'їзду. Чому так? Дуже просто. Уявіть собі таку ситуацію, бере хтось до рук підручника, наприклад, по php, розгортає, кілька секунд дивиться і закриває. Потім відкладає у бік і каже: "Шось я ніфіга не в'їхав у це пехапе, мабуть якась чергова туфта". Приблизно те саме кажете Ви про мистецтво. Щоб навчитися його бачити, а не лише дивитися на нього, потрібен час, декому дуже довгий час, мені, наприклад, виявилося потрібним кілька десятків років мого життя, щоб наблизитися до якогось більш-менш ясного відчуття-розуміння творів мистецтва деяких художників. Бо, як влучно зауважила одна американська художниця, для того, щоб побачити квітку потрібен час. любите ли Вы театр, как люблю его я? (с) Станиславский? А если серьезно, то искусство - это не квантовая механика. Широта восприятия авторов этих, с позволения сказать, "полотен", возможно и широка. Никто не исключает, что они являли себя одухотворенными и харизматичными фройндами. Но без контекста (привязки) к личности (именно к этому комплексному понятию) автора эти "шедевры" даже на троечку не тянут. А изучать биографию и жизненный путь человека искусства, который отметился авторством десятка-другого аляповатых ромбиков... уж простите, не канает. Не нужно участников конференции обращать в люмпенов и черносотинцев и просто в неграмотных людей лишь по признаку их субъективного неприятия сих сомнительных предметов искусства. Умиляйте лучше этими предметами студентов художественных вузов и их преподавателей (т.е. специалистов изобразительного искусства). Они здраво накритикуют. После того как доулыбаются. Сообщение отредактировал Великий Тентаклевый Йожег - 24.3.2009, 16:34 |
|
|
| |
Текстовая версия | Сейчас: 6.6.2024, 3:36 |